Фінансовий відділ
70441, вул. Центральна, 4в, с. Біленьке, Заполрізький раойн Запорізька область, тел. 287-31-52
начальник відділу
Муслімова Людмила Олександрівна, 1962 року народження
Громадянство: громадянка України
Освіта: повна вища, 1984, Херсонський сільськогосподарський інститут ім.. О.Д. Цюрупи, гідромеліорація
Стаж роботи за фахом: 1999-2016 головний бухгалтер Мар’ївської сільської ради
Служба в органах місцевого самоврядування:
З 05.01.2017 року і по теперішній час начальник фінансового відділу
Головний спеціаліст
Агаркіна Юлія Володимирівна, 1986 року народження
Громадянство: громадянка України
Освіта: повна вища: 2009, Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», спеціаліст з фінансів
Служба в органах місцевого самоврядування
2013-2016 – спеціаліст-економіст Біленьківської сільської ради
З 05.01.2017 року і по теперішній час головний спеціаліст фінансового відділу
Основними завданнями управління є:
1) забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Біленьківської селищної ради ОТГ;
2) складання розрахунків до проекту селищного бюджету і подання на розгляд виконкому та затвердження селищною радою;
3) підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку Біленьківської селищної ради ОТГ;
4) розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;
5) здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами і організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених селищною радою;
6) здійснення загальної організації та управління виконанням селищного бюджету, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
2.2. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) визначає порядок та термін розроблення бюджетних запитів головним розпорядником бюджетних коштів;
2) проводить на будь якому етапі складання проекту селищного бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;
3) приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту селищного бюджету перед поданням його на розгляд селищної ради;
4) організовує роботу, пов’язану із складанням проекту селищного бюджету, за дорученням керівництва селищної ради визначає порядок і терміни подання структурними підрозділами селищної ради матеріалів для підготовки проектів селищного бюджету;
5) забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису селищного бюджету встановленим бюджетним призначенням;
6) здійснює у процесі виконання селищного бюджету прогнозування доходів та проводить аналіз доходів;
7) організовує виконання селищного бюджету, а також разом з органами: державної податкової служби, державної казначейської служби, іншими структурними підрозділами селищної ради забезпечує надходження доходів до селищного бюджету та вживає заходів для ефективного витрачання бюджетних коштів;
8) забезпечує захист фінансових інтересів держави та здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства;
9) складає розпис доходів і видатків селищного бюджету, забезпечує його виконання, готує:
- зведення планів по мережі, штатах та контингентах установ, що фінансуються з селищного бюджету,
- пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень,
здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки селищного бюджету з обласним бюджетом;
10) здійснює у встановленому порядку організацію та управління виконання селищного бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
11) проводить моніторинг змін, що вносяться до селищного бюджету;
12) розглядає баланси і звіти про виконання селищного бюджету та інші фінансові звіти, подані державною казначейською службою та погоджує їх;
13) інформує селищну раду про стан виконання селищного бюджету та подає на затвердження звіт за кожний звітний період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік);
14) розглядає звернення та готує пропозиції для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду селищного бюджету;
15) проводить разом з органами державної податкової служби аналіз стану надходження доходів до селищного бюджету, готує пропозиції про доцільність запровадження місцевих податків, зборів, а також пільг;
16) перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з селищного бюджету;
17) розглядає в межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, організацій;
18) забезпечує створення належних виробничих та соціально – побутових умов для працівників управління;
19) готує та подає селищній раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду селищного бюджету для прийняття рішення про внесення змін до нього;
20) здійснює інші, функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.