Стартувала інформаційна кампанія "Вивчай англійську мову"
Вивчи англійську та пізнай світ – соціальну кампанію під таким гаслом створили в Мінінформполітики разом з ініціативою "GoGlobal", як заклик до українців вивчати іноземну мову.
Героїв для такої ініціативи обрали найрізноманітніших. На картинках можна побачити Лесю Українку, Григорія Сковороду та фольклорних героїв масової поп-культури Дарта Вейдера й ілюзію на Гаррі Поттера – вони в гумористичній формі закликають вивчити англійську. Мета цих зображень привернути увагу людей і нагадати, що знання іноземної надає багато можливостей. Всі ілюстрації та відео створювали волонтери – безплатно. У Мінінформполітики кажуть – на цю ініціативу не було витрачено жодної копійки з держбюджету.
"Англійська мова не має бути метою, англійська мова – це просто інструмент, який допомагає нам відкривати можливості, які пропонує цей світ… За результатами дослідження TNS– 34% почали вивчати англійську у минулому році. Ми сподіваємося, що в цьому році цей відсоток значно підвищиться", – пояснює піар-менеджер ініціативи "GoGlobal" Катерина Черепніна.
Схожої думки притримується і держсекретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко: "На нашу думку, цінність вивчення іноземних мов, зокрема, англійської, вона надзвичайно важлива саме для підвищення мобільності всередині суспільства, для підвищення зростання професійного, саме для прискорення появи нових соціальних ліфтів і так далі. Тобто саме англійська мова, автомобілі, грубо кажучи, доступна освіта – це ті інструменти, які підвищують соціальну глибину суспільства"