A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Біленьківська громада
Запорізька область, Запорізький район

Звіт щодо задоволення запитів на публічну інформацію

Звіт щодо задоволення запитів на публічну інформацію протягом 9 місяців 2019 року

 

На виконання Закону України від 13 січня 2011року №2939-У1 «Про доступ до публічної інформації» виконавчим комітетом проведена відповідна робота.

Розпорядженням сільського голови від 25.01.2017 № 25 встановлено структурний підрозділ виконавчого комітету відповідальний за реєстрацію, опрацювання, облік та систематизацію запитів на інформацію, затверджено форми запитів на інформацію, визначено спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи іх копіями

Рішенням виконавчого комітету від 28.02.2017 № 24 затверджено розмір витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію в Біленьківській сільській раді та порядок відшкодування цих витрат

Рішенням виконавчого комітету від 28.02.2017 № 25 затверджено Порядок доступу до публічної інформації в Біленьківській сільській раді, Перелік інформації, що підлягає оприлюдненню на офіційній інтернет сторінці Біленьківської сільської ради та Перелік інформації з обмеженим доступом

В приміщенні виконавчого комітету оформлено дошку публікації (гласності), на якій систематично оприлюднюються та оновлюються інформації про діяльність сільської ради, згідно ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розміщено зразки запитів на публічну інформацію та методичні матеріали.

Заведено журнал прийому, реєстрації та обліку поданих у виконавчий комітет запитів на отримання публічної інформації.

Протягом звітного періоду 2019 року до виконавчого комітету сільської ради надійшло 8 запитів на публічну інформацію.

Із них отримано електронною поштою - 0 , поштою -4 , факсом - 0 , телефоном - 0. Особистий прийом -4.

За категорією запитувачів запити надійшли від:

фізичних осіб -5, від юридичних осіб - 1 , від громадських організацій - 2.

За видом запитувана інформація розподілилась на:

  • надання копій документів з визначених питань -2,
  • надання інформації щодо поховання українців за місцевий бюджет -1,
  • питання освіти -1,
  • питання впровадження гендерного підходу у громаді З,
  • заходів до Дня незалежності України -1.

За результатами розгляду запити задоволено та надіслано належним розпорядникам інформації, відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації".

На всі запити відповіді надано у встановлені законодавством строки (до 5 днів).

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь