Навчальні програми для агробізнесу
Про що?
Щоб допомогти підприємствам знайти правильні рішення й підвищити ефективність їх роботи, Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA) у співпраці з Українським центром сприяння інвестиціям та торгівлі (ITFC), ДУ «Офіс з просування експорту в Україні» за фінансування Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) запускають навчальний проєкт «Практичні інтенсиви Grow up: Agro».
Grow up: Agro – це триденний навчальний інтенсив та серія менторських сесій в форматі онлайн, яка допоможе вдосконалити навички управління підприємствами та сприятиме виходу бізнесу на новий рівень.
Навчальна програма розроблена для власників мікро-, малих та середніх підприємств, які займаються виробництвом та переробкою:
- молока та м’яса
- овочів, фруктів та ягід
- кондитерських виробів
- аквакультури
Для кого?
На програму можуть подаватися підприємства, які працюють в Дніпропетровській, Запорізькій, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Харківській, Херсонській та Черкаській областях.
Що потрібно?
Щоб долучатися до “Практичних інтенсивів Grow up: Agro» необхідно заповнити анкету вказавши бажаний час навчання
Що можна отримати?
Учасники програми дізнаються:
- як побудувати ефективну систему управління компанією (юридичні питання, стратегія розвитку та фінансування діяльності)
- як підвищити конкурентоспроможність підприємств (маркетингова, комунікаційна та SMM стратегія)
- навіщо потрібна сертифікація і як її проходити (екологічні аспекти ведення бізнесу, добровільна сертифікація, Global G.A.P, HACCP)
- як розвивати канали продажів (маркетплейси, інтернет-магазини, торговельні мережі, співпраця на умовах франшизи)
- як вибудувати оптимальну логістику продукції (ланцюг постачання продукції, транспортна логістика, юридичні аспекти контрактної діяльності)
- як знайти спільну мову з іноземними партнерами (бар’єри щодо завоювання іноземних ринків, ведення та супровід переговорів, особливості бізнес-культури зарубіжних партнерів)
- Випускники програми, які пройдуть відбір, матимуть змогу взяти участь в менторських сесіях та отримають групові й індивідуальні консультації від менторів проєкту.
Тематики менторських сесій:
- нові канали збуту продукції
- e-commerce
- інструменти для розвитку та масштабування бізнесу
- організація логістики та ланцюгів збуту
- просування продукції
- фінансові аспекти контрактної діяльності
- самоаудит підприємства
- залучення додаткових фінансових ресурсів
- аналіз конкурентів
Коли?
У аплікантів є можливість обрати найбільш зручний час для навчання:
4-6 лютого
11-13 лютого
25-27 лютого
18-20 березня
25-27 березня
1-3 квітня