Пошук

Щомісячний звіт з громадського моніторингу влади в системі “Розумна Взаємодія”

Дата: 24.12.2021 08:55
Кількість переглядів: 1077

Фото без опису

Чи є сенс звертатися до влади, коли ви стикнулися з проблемою? Чи реагує влада на такі звернення і яким чином? Чи можна вважати питання вирішеним, якщо влада про це повідомила, або то формальна відписка?

Ініціативна група Біленьківської ТГ підготувала щомісячний звіт з громадського моніторингу влади в системі “Розумна Взаємодія”. За листопад 2021 маємо такі цифри: загальна кількість питань від громадян - 22, влада встигла відреагувати на 100 % питань громадян, швидкість реагування склала в середньому - 5 днів. Розподіл типу  відповіді за категоріями: “Прийнято до уваги” – 90%, “Відкладено вирішення на майбутнє” - 0%, “Вирішується” - 5%, “Вирішено - 5%”. 

А ще цікавіше переглянути більш детальну інформацію повного журналу громадського моніторингу за посиланням: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Gin4hWgcF5qH1iePZPFrexS6m33LWsr81hTqdw_TBmk/edit?usp=sharing .

Хто ще не знає як долучитися до громадського моніторингу влади та спів-врядування громадою, переходьте за посиланням 

https://edu.gurtom.mobi/token/


« повернутися до розділу «Новини Розумної взаємодії»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь