Пошук

Щомісячний звіт з громадського моніторингу влади в системі “Розумна Взаємодія”

Дата: 24.12.2021 08:55
Кількість переглядів: 999

Чи є сенс звертатися до влади, коли ви стикнулися з проблемою? Чи реагує влада на такі звернення і яким чином? Чи можна вважати питання вирішеним, якщо влада про це повідомила, або то формальна відписка?

Ініціативна група Біленьківської ТГ підготувала щомісячний звіт з громадського моніторингу влади в системі “Розумна Взаємодія”. За листопад 2021 маємо такі цифри: загальна кількість питань від громадян - 22, влада встигла відреагувати на 100 % питань громадян, швидкість реагування склала в середньому - 5 днів. Розподіл типу  відповіді за категоріями: “Прийнято до уваги” – 90%, “Відкладено вирішення на майбутнє” - 0%, “Вирішується” - 5%, “Вирішено - 5%”. 

А ще цікавіше переглянути більш детальну інформацію повного журналу громадського моніторингу за посиланням: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Gin4hWgcF5qH1iePZPFrexS6m33LWsr81hTqdw_TBmk/edit?usp=sharing .

Хто ще не знає як долучитися до громадського моніторингу влади та спів-врядування громадою, переходьте за посиланням 

https://edu.gurtom.mobi/token/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь