Пошук

Щомісячний звіт з громадського моніторингу влади в системі “Розумна Взаємодія”

Дата: 20.01.2022 16:09
Кількість переглядів: 705

Фото без опису              Чи є сенс звертатися до влади, коли ви стикнулися з проблемою? Чи реагує влада на такі звернення і яким чином? Чи можна вважати питання вирішеним, якщо влада про це повідомила, або то формальна відписка? Ініціативна група Біленьківської ТГ підготувала щомісячний звіт з громадського моніторингу влади в системі “Розумна Взаємодія”. За грудень 2021 маємо такі цифри: кількість мешканців залучених до системи «Розумна взаємодія» -43, загальна кількість питань від громадян - 35, влада встигла відреагувати на 100 % питань громадян, швидкість реагування склала в середньому - 1 день. Розподіл типу відповіді за категоріями: “Прийнято до уваги” – 74%, “Відкладено вирішення на майбутнє” - 14%, “Вирішується” – 89%, “Вирішено - 0%”, роз’яснено -3%.

           А ще цікавіше переглянути більш детальну інформацію повного журналу громадського моніторингу за посиланням: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Gin4hWgcF5qH1iePZPFrexS6m33LWsr81hTqdw_TBmk/edit?usp=sharing .

         Хто ще не знає як долучитися до громадського моніторингу влади та спів-врядування громадою, переходьте за посиланням https://edu.gurtom.mobi/token/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь