Пошук

Зві по роботі ініціативної групи в системі "Розумна Взаємодія" за січень 2022 року.

Дата: 01.02.2022 11:29
Кількість переглядів: 780

Фото без опису 

Чи є сенс звертатися до влади, коли ви стикнулися з проблемою? Чи реагує влада на такі звернення і яким чином? Чи можна вважати питання вирішеним, якщо влада про це повідомила, або то формальна відписка? Ініціативна група Біленьківської ТГ підготувала щомісячний звіт з громадського моніторингу влади в системі “Розумна Взаємодія”. За січень  2022 маємо такі цифри: кількість мешканців залучених до системи «Розумна взаємодія» -22, загальна кількість питань від громадян – 22. Активистами  проєкту отримано 29 РВ токенів. Влада встигла відреагувати на 100 % питань громадян, швидкість реагування склала в середньому - 1 день. Розподіл типу відповіді за категоріями: “Прийнято до уваги” – 70%, “Відкладено вирішення на майбутнє” - 0%, “Вирішується” – 20%, “Вирішено - 0%”, роз’яснено -10%.

А ще цікавіше переглянути більш детальну інформацію повного журналу громадського моніторингу за посиланням: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Gin4hWgcF5qH1iePZPFrexS6m33LWsr81hTqdw_TBmk/edit?usp=sharing .

         Хто ще не знає як долучитися до громадського моніторингу влади та спів-врядування громадою, переходьте за посиланням https://edu.gurtom.mobi/token/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь